kommer alltid älska dig<3

vet ej om jag klara mig utan dej du var luften jag brukade andas se nu är jag själv, jag skyller inget alls på dig för det var kärlekens fel att det blev så här jag sitter och gråter och gråter och tänker tillbaka på dom här 27 dagarna alla dagar och nätter jag spenderade med dig var det bästa jag nånsin upplevt, du var det bästa som hände mig, du hittade mig i mörkret och tog mig till ljuset, men nu är allting svart igen jag älskar dig verkligen men fick alldrig chansen att bevisa hur mkt jag älskar dig kan göra vad som helst för att det ska bli vi igen och dom menar jag vad som helst men nu är jag helt krossad, jag ligger sömnlös och bara tänker och tänker bara på dig och det var du som lärde mig en sak ångra aldrig nått som fått dig le, du betyder allt för mig du var hela min värld och trodde vi skulle spendera många flera dagar tsm men så blev det ej, jag respekterade dig för den du är och du har verkligen gjort en vändning i min skalle du har gjort så jag kan tänka klart, men det kan jag inte längre jag kvavs, det plågar mig att vi är vänner vill vara så mycket mera än vänner du förstog mig, men vad ska man säga du kommer aldrig komma tillbaka till mig du kommer att vara min dröm och jag längtar tills jag drömmer igen så jag kan få träffa dig i min sagovärld, hoppas att du läser detta men det känns skönt att få skriva av sig lite, men jag fattar ingeting är livet ens värt att leva längre ska jag bara ge upp allting jag byggde upp, jag har blivit svag igen, när jag var med dig var jag stark och modig, nu sitter jag där igen i det mörka och bara väntar och väntar, fattar bara ingeting du är min dröm igen kommer väll aldrig sluta gråta? kommer aldrig mera att le? men glöm aldrig bort att jag verkligen älskade dig och älskar dig så sjukt mycket, och du ska vet det var inte ditt fel att det blev så här det var bara mitt och kärlekens fel jag lägger all skit på mig för vad är jag värd? inte ett piss är jag värd, men kommihåg hade jag aldrig träffat dig skulle väll jag vara den där jävla pundaren som alla hatade jag har fått flera bröder som jag vet finns där för mig och det är jag tacksam för och jag finns för dom, sandra du kommer alltid finns för mig du har ett stort stort plats i mitt hjärta, och alla mina sår jag hade dom läckte du när du kom från det blå som en ängel, men kärlken tog kniven och högg den rakt i mitt hjärta, det jag försöker säga när jag skriver detta är att jag älskar dig mest på hela jorden och inget var ditt fel i detta förhållandet har jag lärt mig så jävla mycket och hoppas endag att du kommer tillbaka, men vad säger man jag är olyckligt kär igen, när man var liten hade man aldrig problem med nåt livet var en dans på roser men nu är det inte det, och dör jag kommer jag alltid vaka över dig!, jag kommer nog inte vara mig själv på ett bra tag för det är tog i hjärtat det gjorde det verkligen och jag hoppas verkligen att nån läser detta men specielt du sandra, det är säkert massa stav fel och allt men who give a fuck jag ville bara skriva av mig har aldrig skrivit så här mycket nångång tror jag<3




Kommentarer
Postat av: Gurra

Finns föralltid bror! <3

2010-01-28 @ 17:40:04
Postat av: Gurra

Finns föralltid bror! <3

2010-01-28 @ 17:40:26
Postat av: Thobias

finns bror , tiden läcker såren & du har vänner som stöttar dig in i det sista ! kom ihåg det man <3

2010-01-28 @ 19:15:56
Postat av: sylwia

nää är det slut :'(

2010-01-29 @ 00:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0