knasig kärlek:/

då är man singel igen då, jag som träffade en sån bra jävla tjej älskar verkligen henne och nu tänker jag lägga kärleken på hyllan för vad är kärlek igentligen? besvikelse?, jag har lärt mig en sak i detta förhållande att man aldrig ska ångra det som engång fått dig le! och du ska vet att jag fortfarande älskar dig men det här var nog bäst för oss båda, kärlek det kan vara det bästa som finns men det kan vara ett helvet med, men som sakt nu kommer jag vara knäckt ett tag och det är inte sandras fel utan kärlekens fel nu är chansen bort jag tog en till chans men vågar man chansa igen och kanske bli korssad och sårad igen tror jag inte orkar det, men helt serriöst så hoppas jag att mina vänner finns där och det tror jag dom gör så dom får väll hjälpa till lite och stötta mig nu, men jag kommer säkert falla till botten igen, sitter och gråter och gråter just nu och är bara så nere men livet är inte lätt när det är svårt, men nu orkar jag inte skriva nå mera, peace one love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0