IM BACK!!

Tja alla bloggerS, jag har inte bloggat på länge nu och kände att jag skulle langa in ett inlägg på bloggen, ja som sakt det som har hänt dom senaste veckorna att jag har börjat på sos inte kul alls:(, blivit kickad från skolan och skaffat mig en tjej:), men till idag, har jag bara degat hemma och typ kl 9:00 ringer johannes mig och säger att han ska komma upp till mig för han hade en överskning och det kan man säga var en bra överskning för vem behöver inte det på morgonen^^, sen tog vi en cigg och då knäckte jag nacken det är inte så skönt:(, kollat på film resten av dagen och spenderat lite tid här;D aja finns inte mkt mera att säga idag så peace out;)


BARA DU SANDRA<33:)<3 marre som gjorde bilden! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0