tar dagen som den kommer

shuue bloggen har inte bloggat på ett par dar men har inte haft tid but im back!
kl är 13:30, idah har jag varit på IV möte eftersom jag har börjart iv för jag blev kickad från tps, sen var jag med david emma och kuure, vi gjort inte så mkt bah tog det lungt oss mig och nu är dom back to skolan, sj sitter man här och pumpar musik och skriver i BLOGGEN;), vad som händer mer idag vet jag inte jag tar väll dagen som den kommer, som man brukar säga:D, hur jag mår idag ja du jag har väll börjat klättra upp igen då och mår mkt bättre en för några dagar sen men ljuset kommer farm en då det är ett BIG UP! och nu är jag inte lika mkt depp som då, men shiet tha same, ska väll börja lägga in lite intressanta saker på bloggen så mera folk läser den;), kom med förslag? droppa en kommentar och ge förslag eller äre bah att adda pida_93@hot... peace out för nu ska jag tagga ONE LOVE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad nice med en kille som bloggar! :D

2010-02-12 @ 11:56:26
Postat av: Anonym

yeah :)

2010-05-23 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0