shuue alla chillers;)

Vaknade i dag runt halv 12 för skulle på möte med skolan dom skrev ut mig från polhem och ska på möte imorrn och bli inskriven igen så blire IV, sen kom krille och jenni till mig och jadu vill chillade lite senare drog vi till bussen och åkte till a-berg med kim mailn kuure jenni jenni F krille. vi åkte till babywiiks skola och träffa henne sen var vi där ett tag senare tog vi bussen till stan och loda där ett bra tag, jag kim och mailn drog hem till mig och kollade på film ett tag och kim beställde pizza som jag fick smaka av(A), efter det kom isabeller hem till mig och vi snackade ett tag om lite saker, och nu sitter jag här och dunkar musik och BLOGGAR!;), men aja hare så bra alla peace and one love!<3

Kommentarer
Postat av: fleppan

vilken isabelle?

2010-02-03 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0